❈ EDUCAȚIA CREATIVĂ

ÎN GRADINITA NOASTRĂ EDUCAȚIA CREATIVĂ DEVINE O REALITATE ȘI O NECESITATE ÎN INTRODUCEREA PE FĂGAȘUL VIEȚII AL CELUI CE REPREZINTA VIITORUL OMENIRII...COPILUL. DESENUL ESTE O ACTIVITATE SPONTANĂ CARE- ȘI FACE DEBUTUL DIN CEA MAI FRAGEDĂ VÎRSTĂ LĂSÎND COPILULUI, SINCERITATEA, LIBERTATEA ȘI AUTENTICITATEA. NOI LĂSĂM COPILULUI SĂ SE JOACE CU CREIONUL COLORAT , PENSULA ȘI ACUARELELE PENTRU A-L AJUTA SĂ DESCOPERE NATURA ȘI CULORILE EI.NOI AJUTĂM COPIII PRIN ACTIVITĂȚILE ARTISTICO-PLASTICE SĂ VADĂ FRUMOSUL DIN ASPECTE ALE NATURII, TRADITII, FOLCLOR, ARTĂ. CÎND COLOREAZĂ, CIND PICTEAZĂ, CÎND FOLOSEȘTE CULOAREA, HÎRTIA, LIPICIUL SAU PLASTILINA, I SE FORMEAZĂ RĂBDAREA, INDEMINAREA, SIMȚUL ESTETIC TRASATURI CARE II VOR ÎMPLINI PERSONALITATEA .CHIAR DACA NU VA AJUNGE ARTIST VA AVEA VIAȚA SUFLETEASCĂ MAI BOGATĂ VA FI MAI SENSIBIL, MAI FERICIT. ACTIVITĂȚILE CREATIVE AU CA SCOP PRINCIPAL DEZVOLTAREA EMOȚIONALĂ A COPIILOR, ORIENTAREA COPILULUI SPRE A DESCOPERI,,LUMEA'' ,CUNOSCINDU-SE PE SINE ȘI PE CEI DIN JURUL SĂU SI O ADAPTARE MAI FACILĂ LA NOUA ETAPĂ DE VIAȚĂ SCOALA.

 

Dezvoltare personală 

Dezvoltarea abilităților de relationare: cum ne facem prieteni noi si cum ii menținem pe cei pe care ii avem; comunicare eficienta; adaptarea in situatii dificile: strategii eficiente de a face față relațiilor problematice, rezolvarea conflictelor; relația dintre comportamente si consecinte; înțelegerea, analizarea si reglarea emotiilor; utilizarea cunoștințelor emotionale; stabilirea si atingerea scopurilor;dezvoltarea empatiei; conștiința morala; exprimarea aprecierii; recunoașterea si gestionarea furiei, a fricii si a consecințelor acestora; autonomie personala; metode interactive de grup; dezvoltarea abilităților de autocunoastere si construirea imaginii de sine: calități, defecte, capacități, valori, interese; identificarea a ceea ce ii place referitor la propria persoana- autovalorizare, stima de sine, înțelegerea complexelor, a timiditatii; dezvoltarea gândirii critice, rezolvarea problemelor, gasirea de solutii, luarea deciziilor

Tehnici de lucru: povești terapeutice, jocuri de rol, lucru in echipa, terapie individuală, instrumente pentru dezvoltarea unei baze emotionale stabile si puternice, metode eficiente de exersare a abilităților sociale; art- terapie, fișe, improvizație, jocuri pe echipe. Tehnica principală de intervenție terapeutică se bazează pe joc. Jocurile de gândire contribuie la îmbunătățirea abilităților cognitive, ajutând copilul sa faca față mai bine situațiilor emotionale si sociale.

Reușind să-i facem pe copii conștienți de propriile emotii si de emoțiile pe care le simt ceilalți, de legatura existenta între emotii si ceea ce gandesc( cognitii) sau fac( compotamente), vom avea mari succese în dezvoltarea personalității acestora. 

Grupa mare -folosirea caietelor de tip 1 pentru elemente pregatitoare pentru scoala -folosirea caietelor de matematica,pentru elemente pregatitoare de scoala -invatarea literelor mari si mici si scrierea lor pe caiete de tip 1 -scrierea cifrelor si operatii simple de adunare si scadere cu cifre de la 1 la 10 -comunicare -despartirea in silabe Si alte elemente si activitati pregatitoare pentru scoala

© 2020 Gradinita Beka -Piticut. Bulevardul Eroilor.nr 124-126, Voluntari, Ilfov
Creat cu Webnode
Creați un site gratuit! Acest site a fost realizat cu Webnode. Creați-vă propriul site gratuit chiar azi! Începeți